Lihtsate inimeste rõõm – võimalus lasta ennast volikogusse valida. Kui aus olla, siis mul polegi selle vastu midagi – las kandideerivad – kuid siin hakkab hoopis rohkem rolli mängima see, mida nimetatakse vastutuseks. Kui paljud nendest volikokku kandideerijatest on nõus vastutama? Mina ei upita ennast sinna püünele, sest annan endale aru, et see  mis selle nö. auga kaasneb ja kogu see tähtsus  – nõuab ka samapalju vastutust.

Foto NAGI's: p ö ö r a ...

Nagu mul seda vastutust vähe oleks … Selle au aga kaalub ta kolmekordselt üle. Võibolla olen mina loll, kuid vaadates oma koduvalla kandidaate – ausõna – ma ei loe sealt ühtegi uut nime välja, kelle poolt tahaks hääletada. Nad on kõik au, tähtsuse ja edevuse jahtijad. Vanadest olijatest on vaid kaks sellist, kes on ikka ja jälle volikogus. Ok – kaks on täiesti piisav hulk selle seltskonna peale. Kas neid oleks sinna juurde vaja? Minu arust mitte. Sellistel rasketel aegadel oleks hoopis vajalikum sinna sellist seltskonda koguda, kes ka vastutada suudaks.

Lihtsate inimeste väikesed rõõmud – just nii nimetaks ma neid kohalike omavalitsuste valimisi … Sinna juurde punt tegijaid, kes suudavad ja tahavad midagi ära teha. Peamine – kes suudavad. Suutmine aga nõuab teadmisi ja oskusi. Nõuab ränka tööd endaga just, et olla objektiivne ja stabiilne just üldisemas plaanis. Teha ära objektiivselt see, mida on vaja, mitte see mida omaksuks on vaja sugulastel … tuttavatel … sõpradel …

Algab ööliblikate tants lõkketule ümber