Mul on nüüd kass :D:D:D:D

Selle kassiga on küll väike õnnetus, et ta ei taha kuidagi harjuda nagu tavapärane kassipoeg, sest tema on pärit metsikust perest….

Nii meie esimene ööpäev kujunes. Esimese hooga peidus ühel korrusel ja hiljem juba tervet maja mööda… Lõpuks kadunud ligi 24 tundi 😦

Uskuge mind, mul oli kella 18.00 õhtuks selline tunne, et järgmine sõna veel ja mulle tuleb järgi kutsuda hullumaja masin. KASS ON KADUNUD!!! Mitte kuskilt majast teda ei leia 😦
Otsitud on kella 8 saati hommikul….

Kuid siis suprestaari poole saate peal tuleb minu kallis poeg ja teatab, et minu kallis kassike on leitud!!!

Lubasin kella 15 ajal, et kui ma ta leian, siis panen ta kasti, 24h ja vaikselt võtan välja ning harjutan….

Nii ma nüüd ka teen 🙂
Ma ei tea, kas see on tema piinamine, kuid hetkel ei kannata teistmoodi vast teha..
Üks pisikene samm korraga, et jõuda lemmikkassi staatuseni 🙂

Igatahes nimeks on tal Garr ja ta on meie KASS :))

Pilti saate edaspidi, hetkel ei hakka teda sellega shokeerima.

