Kass Garr on ÄRATUSKELL.

Kuidas ma seda tean? Hommikul, kell 6 heliseb mul telefonis äratuskell. Sinnamaani lubab kass kes magab mu jalgeotsis rahus magada. Kuid peale seda, kui ma ennast kasvõi natukene liigutan, lüüakse mu suurde varbasse 10 küünt ja mõned hambad. Kui ma siis julgen tagasi tõmmata oma jalga ja uuesti katsetan unemaale minemist, siis tullakse mu varvastele teki alla kus iganes järgi. Seega, mitteärkamine on VÕIMATU.

Mis sellest siis järeldub. Kass on kodustunud. Katsugu ma vaid arvuti taha istuda ja midagi kirjutama arvutis hakata, kuid kohal on 20 küünist, mis samuti asuvad minu teksti oma täiendustega märgistama…….

Päevad otsad aga riputakse mänguasjade otsas, lennatakse mööda kapipealseid ja aknalaudu.

Issi, kes meil armastab õhtuti suitsuvorstiga leiba süüa on paras ahvatlus. Istutakse ja passitakse suu sisse, et järsku ….
Muidugi see jääb unistuseks, issi ei jaga oma sööki kellegagi…

Peale minu ei saa keegi talle pai teha. Mina olen ainus kellelt tullakse paid nuruma…..

Vot selline tegelane…

Ühe asja peaks vist veel lisama…
Garr armastab MEELETULT viinerit :D:D:D
Näita kassile viinerit, kui ta on kõpsti kohal :D:D:D:D

