“Eesti põllumehed on saanud maksuteatise, mille kohaselt tuleb neil tasuda teoreetiliselt õhku paisatava metaani ehk lehmade kõhutuule eest.”

Järgmisena loen ma pealkirja :

“Eesti maksustas inimeste kõhutuule ja röhatused.”
See on muidugi minu kujutluspilt asjast. Mulle aga tundub, et ma hakkan lolliks minema. Kas on veel midagi, mille pealt eesti riik teenida ei ürita?
Siiani olen eranditult selliseid lauslollusi Keskerakonna pärusmaaks pidanud.
Siis loen aga järgmist lõiku:

“«Lehmade eraldatud metaani maksustamise küsimus muutus aktuaalseks, kuna kehtivaid seadusi on tõlgendatud valesti ja liiga agaralt ning esimesed põllumajandustootjad on saanud maksunõude teoreetiliselt õhku paisatava metaani ehk lehmade kõhutuule eest,» ütles Eestimaa Rahvaliidu esimees Jaanus Marrandi pressiesindaja vahendusel.”

Loomulikult Rahvaliit ehk KERA üks osapool.

Õnneks hiljem saab sellist pealkirja Postimehest lugeda:
“Ministeerium tahab lehmade kõhutuule maksustamise peatada”

Praegu on keskkonnatasude seaduses kirjas, et saastetasu makstakse lenduvate orgaaniliste ainete heitkoguse pealt, eelnõus täpsustub aga lenduvate orgaaniliste ühendite mõiste, teatas keskkonnaministeeriumi pressiesindaja Brita Merisalu.

«Selle mõiste alla ei arvata edaspidi metaansed ühendid. See tähendab, et lehmade «kõhutuul» jääb maksustamata,» märkis Merisalu.”

Kuidagi rahustav on lugeda, et lehmade kõhutuult enam ei maksustata. Muidu käiksid kõik lehmad varsti ringi sabaaluse mõõdikuga, mis mõõdab lehmade kõhutuult.
Vaesed ülikooli teadlased, kes olid juba juurutamas tehnoloogiat ja aparaate, millega saab mõõta lehmade kõhutuult, peavad nüüd oma geniaalsed teadmised kotti tagasi pakkima ja lehmad rahule jätma. Seda on nii rahustav lugeda 😀

Kuhu siis eesti riigina on jõudnud? Lehmade kõhutuule arvestamiseni numbritena?
Või ääretuks heaoluühiskonnaks ( imelik mammutsõna) kus kõikide tegevuste eest tuleb maksta, isegi piima ja lihatootjad peavad loomade kõhutuule eest maksma?

Tundub, et kellegi mõistus läks kodust ära.
Kas selle inimese mõistus, kes arvas, et kõhutuult saab numbritesse arvestada või siis minu minu mõistus…
Kuna ma teistest inimestest halvasti ei arva, siis arvan, et mina olen lolliks läinud.

NB! MUL ON TÄNA VERBAALNE ( GRAFOMAANLIK ) MÖLAPIDAMATUS! SORRY

