Täna käisin uudistamas siis seda Ajaveeb 2008 esitatud töid. Osasid neist olen lugenud juba ammu ja osadeni jõuan varsti. Tavaliselt piilun ka korraks seda, mida siis “arvajad” on arvanud.
Jahmatusega jõudsin äratundmisele, et seed arvajad pole arvustanud selliseid tugevaid ja sisukaid blogisid. Näiteks: ajakaja mis minu meelest jahmatab oma tõelisuse ja samas AUSUSEGA. Või siis ka veel danzumees, kus on paljude raamatute kohta infot. Ise ei jõua ju kõike kirjandust läbi kammida.

Tundub, et need “arvajad” lihtsalt pole viitsinud lugeda teemasid mis on 1. raskemad 2. sisukamad.
Igasugust tilulilu nagu minu meelst IFFER kokku kirjutab loevad aga suurem enamus. Tuleb tõde tunnistada, Iffer kirjutab hästi ja huvitavalt, kuid ajakaja ja danzumees kirjutavad tõsisematel ja tegelikult ka harivamatel teemadel.

Igatahes tundub see mulle onupoja poliitka moodi. Just nagu vanal heal vene ajal oli 😀

Mina pole arvaja. Mina lihtsalt kirjutan, sest muidu ei saa kuidagi olla. Mõtteid jagub mul hulgalt.
Kirja panen need samuti, sest muidu on paha olla.

