Oi lahe, nüüd on siin siis hulk tegelasi roninud oma kivialt välja ja surmtõsiselt blogima hakanud…

Kohutav, kui tõsiselt inimesed ennast võtavad…
Ma olen 2 päeva loopinud kommentaare siia sinna ( va. mõni üksik ) irooniast pakatades ja enda ning teiste üle avalikult irvitades. Mis peamine, ma olen ka enda üle irvitanud juba mitu postitust järjest ja inimesed ei saa aru!!!

Muidugi on osa sellest suur kadedus ja tema jaoks vajaliku POSITIIVSE tähelepanu vajaduse rahuldamatusest, nagu seda võib Sepp’a viimasest postitusest lugeda:

“Algul arvasin, et publitseerisin oma eileõhtuse tooriku kogemata ära, ent ei: mulle oli püstitatud spetspostitus*. Vuhuuu! Ütle veel, et “arvamisega” feimi ei saa. Jääb veel sull ja seks (esikohta tahab keegi mingis kategoorias?).”

Muidugi võttis minu jaoks asja kokku ühes blogis olev kommentaar:

joel de luna Says:
at

ainuke asi, mis mind nendest putsis emoblogidest ja türastunud ajaveeb3008 ekspertidest rohkem häirib on keegi vaking NINATAGA, kes igasse auku kuhu toppida annab, midagi ka sisse topib.
Kobi tööle, narkomuul!
Lase inimestel elada!

No jah, ma ei lase neil elada..sellisel moel nagu nemad tahavad. Minult pole aga keegi küsinud, mida mina tahan …. Seega elan nagu mina tahan ja loen ning itsitan.

Kõik on selle juures nii surmtõsised ja ennastõigustavad 😀
Ok, panin siin blog.tr.ee supikatlas supi keema .. mõnel ka si*a keema, kuid see on nende probleem. Ma ei tee seda oma probleemiks.

Mina itsitan, loen meeldivate inimeste ( nimekiri on eelmise postituse lõpus kommentaarides) postitusi ja arvan nendega kaasa.

Tahate tähtsad olla, minu pärast olge, kuid ärge oodake, et mina teid tähtsaks ja targaks ja ilusaks pean…
Minul on minu enda arvamus ja minu isiklik mõte.
Nagu ütleks vanaema Weatherwax – Ma tean kus mina olen ja sellest teadmisest mulle piisab.

Mulle ei meeldi õhtuti kirjutada, kuid seekord teen erandi – muidu ei saa keegi öösel ehk magada 😀
Self-consciousness and self-importance are not the same thing – few know that and even fewer can understand it.

See pole wikipeediast otsitud – see on läbi kogetud.

