Kuramuse ööbikud ei lase magada!!!
No nii, peaks minagi vist nüüd pöörduma tallinna linnas olevate kleepsutootjate poole ja paluma, et nad mulle mõned kleepsud teeks. Eeldusel muidugi, et ööbikud oskavad lugeda.
Pärast tänast päeva, mis on olnud ilmatuma pikk ja tööpäev lõppes alles kella 22 eks. Nägemata on kõik olulised ( holland-itaalia ja rumeenia-prantsusmaa) jalgpallimatsid…. Seise lugesin muidugi lehest, kuid mängumõnu jäi saamata….
Uni murdis mu maha hetkega ja just sellel hetkel, kui mul uni oli võtnud võimust tulid need neetud tiivulised minu akna taha puude otsa ja nüüd lõõritavad. Oleks siis, et tasakesi ja vaikselt. Ei, ikka täiest kõrist ja mõnuga.

( foto autori nimi pildil )

Oeh ma ütlen.
Nüüd pole muud, kui otsida jälle välja oma terava tipuga müts, puhastada luud ja minna lendama…
Teen mõned mõnusad tiirud taevalaotuse all ja kui ma tagasi tulen, siis loodan, et neid kisakõrisid enam pole.
Samas, kui nad ikka edasi lõõritavad, siis võtan luua ja pühin ma nad sealt puude otsast minema.
Minu otsigu omale teised puud, kus oma kontserti anda. Nagu punkarid, ei ole neil häbi ega au tunnet, kui tegemist on pungiga.
Muuseas, Jana Kaske kuulaks, kuid ööbikud on hetkel liiast. Ausõna. Neid on liiga palju ja kohati laulavad nad sama valesti, kui Birgit Õigemeel.

Vot!

LENDAMA!!!

Kõik nõiad, kellel lennuisu, tulge kaasa!

