Hulk vastamata küsimusi.. pidasin siin endaga veidke aru ja mõtlesin, et peaks sellele ka vastama.
Algarv küsib oma blogis, miks ma seda endale teen? Mina küsiks vastu, mida ma endale teen? Kas see, et püüan kuiviktürannidega hakkama saada? Või see, et räägin tõtt? ( muidugi tõde ja vale on subjektiivsed nähtused, mis minu arvates on tõde, ei pruugi see teiste arvates olla, lihtsalt erinevad mättad)
Mis puudutab peegleid, siis Algarvul oli õigus. Korra astusin ka mina peegli tagant välja. Ometi see hetk sai karistatud. Ma püüan mitte rohkem seda viga teha. ( Kuiviktürannid ju valvavad)

Ray käib ringi ja laotab “sitta”. Püüab tõestada oma paremust või mida iganes ka tema peas ei pöörleks. Ausalt öeldes olen sellist “pimedust” ka ennem näinud, seega pole selles midagi uut minu jaoks. Need sõnad ehk annavad talle võimalse järgmise blogi kirjutada, sest tundub, et muid teemasid pole tema jaoks hetkel olemas. Kasutades ühe tuttava väljendit : Tõmbasin sabast käima ja nüüd teeb tiire ümber lambikupli ja kui öelda kõvasti nipitiri, oleks see justkui sabast sikutamine ja järgnevad ringid ümber lambikupli… kuni väsib.
Tema küsimused pole konstruktiivsed. Need on suunatud isiku sittamisele. Seega, ei pea isegi vajalikus temaga vaielda, sest midagi pole vaielda. Ma ei pea ennast kellegi ees õigustama. Ma pole avaliku elu tegelane, et peaksin oma mõtteid õigustama. Samas, kirjeldus minust andis mulle vastuse, et Don Juani järgi suudan ma kuju muuta. See on rõõmustab ja laseb suhtuda ka kõige suuremasse “sitalaotamisse” südamerahuga.

Samas, küüditamise teemale on mul olemas tõesti oma arvamus.
Ma tean, et sellega olen võimeline ka terve eesti ülesse ärritama. Seega, ma ei hakka hetkel seda poolikuna välja tooma, see nõuab pikemat tööd, sest seekord kavatsen selle ajalooliste faktidega tõestada, kuidas oli tasakaal rikutud ja eestlased olid oma saatust väärt. Seekord on tegemist eestlaste, kui inimestega, kõigi oma puudustega. Kuid ka see jääb minu isiklikuks arvamuseks läbi ajaloo tõlgendamise prisma.

Ma loodan, et hapukurgi hooaeg pole veel päris pihta hakanud ja esmaspäevast juhtub maailmas midagi uut ja huvitavat, et kõik ei peaks tegelema Nipitiriga…..

