Nii, nüüd on see siis tehtud. Üks etapp on seljataga. Nüüd siis veel kolm aastat piina.
Mina olen kah vist terveks saanud, sest tundub, et tegemist oli sellise 24h hädaga. No “SURM” käis midagi ütlemas, millest mina ei saanud aru – kuid kas pidingi? Võib olla et pidin, kuid seekord jäi ka see kuulmata, mida ta tegelikult öelda tahtis.
Tundub, et selle suure higistamisega olen saanud enda sees mingi ruumi puhtaks… Selline selge ja klaar olemine tundub olevat. Kuskit ei pitsita ja midagi üle ääre ei aja.
Muidugi, üks kodanik, taibates, et on ruumi üritab seda ruumi täita kõik võimaliku pahnaga ( nagu selliste küsimustega, et kas Daisy Tauk on lits – järeldus siis Eesti Ekspressi artiklist )
Muidugi ei vaidle vastu, et see artikkel on vastakaid arvamusi tekitav, kuid kelle asi see on?
Minu lugemisvaras on sellised artiklid harva ja kui ka parasjagu on, siis kas see peaks minu asi olema?
Kohati jääb mulle see teema üldse arusaamatuks, kuidas ajakirjanikud väga kergekäeliselt paotavad tuntud ja tundmatu inimeste magamistoa uksi. Loomulikult on siin probleemiks see, et osad inimesed ei oska tavakõneluses taibata, millise osa ajakirjanik sellest paneb artiklisse ja millise mitte.
Kohati on lugeda, kuidas läbi ajakirjaniku imetabaste näppude ja blondi peakese, saab probleemist mitte probleem ning vastupidi. Seda nad ei taipa, et ka 80 aastane mammi või papi oskab lugeda ja temal võib mõnest teemast kuuldes hoopis süda puperdama hakata, kuigi tegelikult pole selleks mingit põhjust. Lihtsalt blondi peaga nobenäpp ja muidu tore “tots” on asjast oma “arusaamise” järgi kirjutanud.
Ok, see kõik tuli sellest, et minu tühja ruumi otsustati täita AJAKIRJANDUSEGA.
Muidu võib aga nimetada päeva edukaks. Kuidagi imelik oli vaadata pubekat mustas ülikonnas ja lipsuga. Muidugi polnud see tema jaoks esimene kord ja üldse talle meeldib kanda ülikonda, kuid seekord oli tegemist musta ülikonnaga ( mis tõele au andes istus ta seljas nagu riietepuu peal).
No jah, nüüd siis ootab ees keskkool. Aasta tagasi valis ta omale eriala, kuhu ta tahab peale keskkooli minna. Siiani on see püsinud vankumatuna. Loodan, et seda vankumatust jätkub ka veel järgnevaks kolmeks aastaks.

