Jaanipäev on tulemas. Inimesed varuvad, kui segased omale igasugust alkohoolset joodavat. Kui eilsel hommikupoolsel ajal rünnati hooga lillepoodisid, siis õhtupoolikul veeresid kauplustest välja suured kärud alkoholiga.
Rääkige mulle veel, et eestis on majanduslangus. Vaadates seda, kuidas kulutatakse lilledele ja alkoholile on see ikka paras nali.
Muidugi osa sellest alkoholi ostjatest moodustasid keskkoolilõpetajad. Neljakesi poes ja ostsid kaks kärutäit õlut,siidrit,veini, sampust ja vähemalt 10 viina. Kuna ma teadsin mis kooli keskkooli poisid need olid ja tean ka seda, kui suur oli nende klass, siis hakkasin mõtlema, et kuhu nad selle kõik panevad. Sellise koguse ära joomiseks peaks olema koos vähemalt 100 inimest. Kindlasti ka umbes 3 ööpäeva.
Samas, kas üldse 18-19 aastased noored peaks sellistes kogustes jooma alkoholi? Siinkohal jõudsin ma jälle selle koduse kasvatuseni. Alkoholi tarvitamise kultuur, kui selline on eesti riigis olematu.
Selline Mõhk ja Tölpa taoline tunne tekib. Pistame nina molli ja lüristame. Enesele aru andmata, kultuuri olemusest ja sellest, mis selline tegevus endaga kaasa toob.
Nüüd tuleb jaanipäev. Enamus eestimaalasi pistab “kärsa molli”. Noored on harjutanud usinalt juba keskkoolist saati, kuidas kärssa leotada. Juuakse maa mustaks ….
Hetkel veel puudub politseikroonika, kuid ma olen kindel, et 25 hommikul saame lugeda seda, kuidas on siis mõjunud eestile selle aastane koolilõpp ja jaanipäev.
Siis halab pool eestit, et kui kohutav ja õudne see on….
Annaks siis endale aru ja lõpetaks selle kohutava joomise?

