Pajatades edasi oma reisist, siis järgmine siht oli Võru. Kuna leidsime järjekordse takistuse teel – mahavõetud sild, siis läksime Võrru läbi Meegomäe….
Muidugi ei jäänud kaemata Lahingukool.
Teepeal suutsin ühe huvitava pildi teha jälle autoaknast 🙂

( liikuvast autost ette teele)

See pilt sai siis ennem Meegomäed tehtud.
Kuna kell oli tiksunud juba sügavasse lõunasse, siis Kubija hotell oli paras paik söömiseks.
Tüüpilise Võrumaana, sai söögiks kuhi liha ja piba muud asja sinna juurde.
Toit ise oli VÄGA maitsev. Üle ootuste elamusi pakkuv. Seega kellel tuju ja sinna satub, siis seal tasub süüa.

( väga mõnus söögikoht)

Peale mõnusalt kõhu täis pugimist lasin ennast linnapeale lahti 🙂
Nagu ikka, otsisin poest kohalikku leiba ja saia. Seda ma sain isegi. Lisaks leidsin mõnusa kulinaaria “Nele kulinaaria” kus sain tõelisi võrumaa rulle.

Kuna võru linn on minu jaoks tuttav koht, siis ma ei võtnud sinna fotokat kaasa. Tamula äärde mineku segas ära vihmasabin ja ma olin nagu kassipoeg märg.

Edasi viis meie tee Põlvasse.
(…järgneb)

