Tänane päev on kuidagi vaikselt sujunud.
Muidugi on pool päeva kulunud pahandamise peale – need kuramuse enesetapjad linnud!!
Minu 90km/h sõidetud kiiruse juures, kihutas must mööda üks kolmanda seeria bemari, mis ajas ühe kiivitaja alla ja möödasõidul lendas see surnud lind minu auto kapotile. Seega minu hommik algas autopesulas, sest ringi liikumine verise autoga ei ole sugugi lõbus 😦
Samas ise olen mitu korda päeva jooksul vajutanud kõvasti pidurit, sest linnud lihtsalt seisavad teel ja ei lenda eest ära.
Kohtasin ka kutsut, kes arvas, et nüüd ronib ta mu suurde kotti ja tuleb minuga kaasa. Kui aga hirmutasin teda kassiga, siis arvas, et ta ei taha ikkagi kaasa tulla. Põhjuseks oli siis kas suur armastus oma peremehe vastu või siis hirm minu RÖÖVELKASSI ees 🙂
Seepeale olin sunnitud oma kassile ( perele kah muidugi) lasanjet tegema. Ta lihtsalt peab mul hirmuäratav välja nägema 😀
Igatahes selline vaikne tiksuv päev oli….

