Suvi – selline just nagu see praegusel hetkel on .. selline vihmane ja äiksene 😀
Ilmajaam teeb kah suuri hoitatusi, kui aus olla, siis eks inimesi peab hoiatama kõige eest. Isegi nende endi eest … Kuid seekord hoiatatakse vaid ilusa ilma eest.. Just, minu jaoks ilus ilm 🙂
Ma kohe ei kannata seda kuuma suve! See on minu jaoks paras piin! Nüüd on jälle ilma normaalseks pööranud… Selline veidike jahe ja äiksene!

( autor R.Vutt)

Nüüd on kindlasti pooled inimesed tagajalgadel ja arutleks heameelega eestimaa suve üle – 12 kuud kehva suusailma. Minule see kehv suusailm meeldib – eriti suvel. Talvel pole kah paha, kui külma on õues vaid paar miinuskraadi. Siis ei ole ju ka toas eriti külm ja kütma ei pea nii meeletult 😀
Igatahes, mina olen igati rahul selle kehva suusailmaga, mis praegu õues valitseb. Ma tunnen ennast paganama hästi ja pruuniks lähen ma kah ju vaid ühest korrast enese päikesele näitamisest 😀
Seega, aastas palun 5 päikselist ja päevitamise ilma! Ülejäänud võib olla mõnusalt soe ( 17-20 kraadi) ja ilma lõõskava päikseta.

