Mõtlesin juba ammu, et kuna ma olen paljude inimestega suhelnud viimase aasta jooksul, siis paneks kirja mõned laused, mis on jäänud kajama peaaegu igapäevaselt inimestega suheldes.
Üks oluline teema on see, kuidas mehed ja naised on nii erineva mõttemaailmaga, et kohati oleks vaja välja anda raamat teemal: mees ütleb, siis naise peaks aru saama nii ja vastupidi.
Siin paneks kirja hetkel need laused, mis on tavalised, igapäevased ja mida kuulen iga päev.

1. Mu meest ei huvita üldse mida ma mõtlen. ( see on kõige tavapärasem lause mis kordub päevast päeva)
2. Mees joob rohkem õlut, kui ma seda koju jõuan tassida. ( mis on maakohtades väga tavaline lause)
3. Meest ei huvita üldse, kuidas lapsed hakkama saavad. ( tüüpiline jälle väikelinnades)
4. Mees mõtleb rohkem oma hobile, kui sellele, et perega midagi koos ette võtta.
5. Mees on rohkem tööl, kui kodus ja kodus olles magab, sööb ning muud ei tegi.
6. Mees ei viitsi trenni teha ja enda eest hoolitseda. Parema meelega pugiks kõike head ja vedeleks niisama ( nooremate inimeste puhul tavaline lause)
7. Mees ei taha üldse rääkida, nuhib raamatutes ja muudkui loeb. Minuga üldse ei räägi ( kipub haritumates peredes probleemiks olema)
8. Mees käiks üksi muudkui baaris ja perega ei taha kuskile minna. ( Väikeasulates nooremate perede probleem)
9. Mehele ei meeldi naise söögid, käsib kokanduskursustele minna.
10. Mees aegajalt lööb naist ja lapsi.

