Nii, tänasest sain oma kutsumusele pihta 🙂
See on D-light BEER+COLA…

Ma ei tea, kuidas ma suurema ( ma ütleks, et enamiku oma elust) olen suutnud selle joogita läbi ajama? See on lausa ametlik MINU jook.
Mäletan lapsepõlve, siis kui eestis hakati müüma pepsi colat. Siis olid need minu esimesed õllejoomised, ikka kolmveerand klaasi colat ja veerand õlut …
No jah, nüüd nägin seda poes. Suhtusin natuke skeptiliselt, kuid otsustasin osta.
Igatahes see mida hetkel siia kõrvale kulistan on ja jääb minu ainsaks alkoholijoogiks nüüd kuni mu surmani. Üks tõeliselt mõnus jook…
Kuramus, vanu inimesi pannakse veel vanas eas õlut jooma:P

Sellest saab igatahes minu suurim pahe ja nauding 🙂
Seega enam ma ei joo vaid kord kahe aasta jooksul. Ma usun, et kord kuus ma ikka pudeli oma lemmikjooki ära joon 🙂

