Ma kohe ei saa, ma olen sunnitud Hundi ulule vastama….

Hundi ulg ütles…
Hea Ninataga,
tänud selle ja mitmegi varasema postituse eest. Mistahes ajenditel oled neid kirjutanud, mind on need igati edasi aidanud. Vaatamata sellele, et pole kippunud kommenteerima.
kolmapäev, September 10, 2008

Kuna ma ei saa kuidagi Hundi uluga muud moodi kontakti, siis kirjutan talle vastuse siin. Lihtsalt seepärast, et ma julgen ka endale otsa vaadata.
Ma tean, et enamik peab mind õelaks, tigedaks ja mida iganes. Eks ma nende jaoks seda olengi, sest peeglina on nii lõbus ringi liikuda. Siis inimesed loevad ja peegeldavad….kes siis ennast sellest peeglist näeb.

( minu kujutlus lugupeetud Hundi ulust )

Vastuseks aga Hundi ulule, miks ma olen neid postitusi teinud, et see, et selle karvase kooriku all on isegi kuskil imepisike inimene olemas…. Selline, kes omab peale peegeldamise ka kõike muud, mis tavapäraselt inimesest inimese teeb.
Muidugi eks see kõik ole mu enda luulu, et ma kah inimene olen, kuid siinkohal tuleb mulle meelde äsja lapsele loetud jutuke Kaunitar ja koletis ….
Kuid kunagi ei saa olla milleski kindel. Seega võib olla on see luul või hoopis miski muu….
Asjalikuma poole pealt – ma ise olen kah sunnitud ühe inimese pärast nüüd ühe valla sotsiaaltöötajaga suhtlema. Kogemused siin eriti ei aita. Lihtsalt olen mina kah asja suhtes nagu kassipoeg vette visatud… Upun või ujun….
Siiani olen suutnud selles asjas veepeal püsida, kuid mine tea, millal see muutuda võib ….
Ok, ma olin juba liiga inimlik ehk….
Nüüd jääb üle vaid peeglit sättida ja homme hommikul uue jõuga edasi ….

