Käisin täna seda tuttavat taksikutsikat vaatamas … nüüd ma kordan nagu mantrat – ma tahan kah taksikutsikat- tahan taksikutsikat …. tahan taksikutiskat …taksikutsikat ..taksikutsikat …

Aga siis jäi mulle TV3 uudistes silmaette see tädi, kes oma koera surnuks näljutas.
Milline see inimene peab olema, kes jätab koera sellisel moel tuppa ja laseb tal surnuks nälgida?

Ma ei kujutaks ette, et minu ära nännutatud kass peaks olema üle ühe päeva söömata, või liivakast jääks mõni päev puhastamata. Ok, ma olen oma kassi ära nännutanud, sest kui ma ta sain, siis ta oli nii hirmunud ja pelglik tegelane.

Ma saan aru, et kohati on mõnel perel omal kah raskusi ja harva antakse koeralegi süüa, kuid sedasi? Jätta koer nädalateks tuppa ja söömata. Lasknud koer siis õue ja koer oleks ise kuskilt midagi söömist leidnud. Talv veel pole, ikka mingi riida all oleks leidnud koha, kus olla. Või oleks mõni hoopis hea inimene ta omale võtnud. Muidugi karta paaniliselt, et jääb kas auto alla või siis purevad teiste koertega vastakuti surnuks – oleks olnud looduslik valik ja juhuse asi….
Kuidas saab keegi jätta looma sedasi üksinda surema tühja korterisse???

