Virgo Kruve tegi otsa lahti ja hakkasin minagi uurima neid, kes siis seal Top100 istuvad ja keda ma igapäevase ringiga loen.

Kui mul on aega, siis loen paljusid ja olen need ka kõik omale pannud blogirulli. Ma ei viitsiks neid siis otsida kuskilt topist või kammida esilehte.

Naljakad pildid tulevad niikuinii esilehel välja, kirjas seal ju midagi pole seega mis ma tast loen?

Estmetal on filmide ja muusika inimeste kogum. Ma pole kummagi fänn. Seega ka see leht jääb minust puutumata.

Nirti on tavapäraselt hommikul esimeste seas, kelle lehe lahti löön. Uudistades, mida huvitavat ta näinud, leidnud, kuulanud. Nagu omamoodi hommikune tõdemine, et maailm on enses kohas.

Aarne on esimene siis, kui hommik on tujutu ja mõru. Kasvõi leian midagi vana, mis teeb tuju heaks ja paneb uskuma, et maailmas on palju lahedat.

Poliitika vajaduse saan ma Vaheri ja Marko ning veel mitmete poliitikute blogidest uudishimutsetud. Sealhulgas Mart Laari blogist.

Muidugi veel hommikused rõõmud: Kukupai, Ramloff, Arni, Wild, Sgjelle, Tiiuspaikka, Naine, Väike nõid,

Egas ei saa unstada Larkot ja Kirjatsura ning Steni, kes on samuti loetavuse topis minu jaoks. Nemad muidugi siis, kui on hetk ja rohkem aega. Igal hommikul ma lihtsalt ei jõua nendeni, kuid egas siis midagi lugemata jää 🙂

Lisaks veel mõned salablogid, mida ma siin välja tuua ei saa, sest neid ei leia otsinguga ja nad on lihtsalt peidus.

Seega esimene sada saab ka minul üsna tihedalt üle loetud, seega ei imesta ma sugugi, et nad on just esisajas 🙂

Muidugi on seal mõni blogi, mida ma ka siis ei loeks, kui selle eest raha makstaks. Kuid õnneks neid pole palju.

Seega see Top100 õigustab ka minu seisukohalt vaadates oma kohta 🙂

Kõigile mõnusat kirjutamist ja mulle veel mõnusamat lugemist!

