Eesti viie Eroopa riigi hulka!

Kes meist pole seda mis iganes kontekstis kuulnud? Küll rahast, küll edukuselt, küll veel millegi suhtes.

Nüüd selgub, et me oleme kohale jõudnud mingis osas. Seekord siis luumurdude osas.

Tänases postimehes on artikkel, kus siis tuuakse “edukus” luumurdude alal välja. Eesti viie edukama luumurdudega riigi hulgas euroopas!!! Ära tegime! Tehtud!

Millest siis tuleb luude hõrenemine? Miks on see haigus selline hiiliv ja siis ühel hetkel selgub, et luudest on jäänud vaid “pärgament” järgi, nagu seal artiklis seda kirjeldatakse.

Ptüi-ptüi-ptüi, kuid mina olen oma elu jooksul pääsenud vaid ühe luumurruga. Võimalusi murdudeks on olnud palju, kuid siiani on minu luud vastu pidanud. See üks oli kah juhus ( rangluu murd ) ja kui poleks olnud suurt raskust, mis kukkus sellele peenikesele luule, siis poleks ka seda olnud.

Samas, minu sõbranna, kes pole elu sees piima joonud ( piim pidi liiga rasvane olema ) ja jälgib väga hoolega, mida sööb on nüüd hädas luude hõrenemisega, kuigi oleme terve elu ühes piirkonnas elanud.

Minu arvates on selle haiguse põhjuseks meie toidulaud, mis muutub aasta aastalt üksluisemaks ja vesi, mis eestis on piirkonniti täiesti erinev. Kuid mis mina ka tean….

