Mõtlesin päeval veidikene naise kirjutise peale.

Kuna ma hommikul rääkisin pojaga hommikusööki tehes ja siis, kui ta sõi minu meeled vallutanud teemal.

Küsisin ma temalt, et mis on need normid mille järgi tema omale naise otsiks. Kuna me oleme avameelsed kogu aeg teineteise suhtes olnud, siis pole ka tema poolt sellist põtkivat vastuseisu enam jaolt isiklike küsimusi küsides.

Minu poja jaoks peab naine/tüdruk arukas, kellega saab erimeelsused lahti rääkida. Tema arvates on paljudel inimestel erimeelsusi, kuid temal on teooria, et kõikidest asjadest saab suheldes ja arutledes üle.

Teine kindel reegel on see, et naine, kes kakleb ja sikutab ei ole naine, vaid amatsoon, kes tahab maailma alla neelata. Naise eest seismise peaks naine ikka mehele jätma. Samuti tema arvates vastutab mees, et naine ( perel ) oleks kõik olemas. Naisel on valik, kas läheb tööle või siis tegeleb hoopis millegi muuga, mis huvi pakub.

Kolmandaks ja kõige olulisemaks peab ta aga seda, et mees vastutab naise eest, kuid mees saab vastutada vaid siis, kui naine laseb. Naine peab olema tema arvates naine, mitte töönarkomaan, karjäärimutt või amatsoon.( Ema pidi olema selles suhtes kiivas – ma pidavat töönarkomaan olema)

Nii arvab minu poeg.

Lapse suust pead sa tõde kuulma ….

