Nüüd on mul kallal juba tõeline mure.

Hundiulg kirjutas viimati 25. septembril. Täpselt kuu aega, pole temalt tulnud ridagi. Ma pole teda näinud kellegi kommentaarides. Pole teda näinud ka muidu ringi liikumas.

Ma ei tunne teda isiklikult, kuid tema lugudes oli tema ise. Tema minevikust kirjutamises oli isegi jupike teda. Just seda, mida ta lugedes märkas.

Selline nukrus vaevab mind juba pikemat aega. Kaks nädalat tagasi ma juba kirjutasin sellest, siis oli selline ärevus kallal. Nüüd vaevab mind juba lausa mure. Kuhu on kadunud Hundiulg?!?!

Ma tean, et vist peaaegu mitte keegi ei tea, kes ta on või kus ta on. Kuid tõesti, kui keegi teab temast midagi siis palun jätke kasvõi teade, et temaga on kõik korras. Ma ei tahagi teada, kes ta on või kus ta asub, tahaks vaid teada, et temaga on kõik hästi…..

