Kukupai loopis mind meemiga.
Kuna ma pole hetkel just eriti adekvaatne, siis loobin edasi – isegi vist valimatult veidi ?? või MIS???
Igatahes – aga palun Kukupai 🙂
1. KIRJUTA 4 TEGUSÕNA MIDA SA MITTE IIALGI EI TEEKS.
Ma arvan, et sellist asja polegi olemas. Rääkides tapmisest, siis kärbsed surevad väha tihti….
Seega, mida ma ei teeks, seda polegi olemas… Võib-olla isegi on olemas, kuid …
Seega, iialgi mitte tegemine – vast enam ei sünnitaks 🙂 Seega ühe sõna sain – sünnitama ( ma olen seda ju juba teinud ). Lesbiks kah ei hakka…. aga seda tegusõna ma ei tea 😛
2. KUS SA MITTE IIALGI EI TAHAKS ELADA?
Ei taha elada seal, klus on palju lärmi ja jubedalt inimradu ….
3. MIDA SA MITTE IIALGI EI SÖÖKS?
Näljaga pidi kurat ka kärbseid sööma.  Ma usun, et kive ei sööks , need ei lähe hamball katki 😉
4. KELLENA SA IIALGI EI TÖÖTAKS?
Pigem oleks targem öelda, millist tööd ma ei suuda ära õppida:P
Ma ei tea – kosmonaudiks ei saa ma kohe kindlasti….
5. MILLIST RIIDEESET SA IIALGI EI KANNAKS?

Kilest asju, need ei kata ja külm 😉

6. KELLEGA SA MITTE MINGIL JUHUL EI TAHAKS TUTTAVAKS SAADA?
Surmaga … veel mitte .. aega ju on selle kiire asjaga eksole??
7.KUS SA MITTE IIALGI EI SEKSIKS?
Seal kus on ebamugav. Ikka mugavalt .. ma vana inimene kah juba 😉
8. MILLIST SITUATSIOONI SA EI TAHAKS ENAM MITTE IILAGI ÜLE ELADA?
Eilset päeva. Miks – ei kommentaari…
Edasi saadan:
