Kati kirjutas täna lehtedest kirjutatavatest jubedustest. Kirjutas sellest, kuidas kõik on halvasti ja pahasti. Ma nõustun temaga – elu näitab hambaid. Kuid siis sattusin millegi hullema otsa.

Ma üsna tihti ei vihasta ennast. Kuid täna, kui mul on juba tuju hullem ei tea kellel ( põhjust saavad lugeda omad teiselt poolt ), arvasin, et egas see enam hullemaks ei tee, kui lugeda eesti esipopulisti blogi.

Ausõna, ma ei saa siiani aru, kuidas eestimaa pind sellist inimest suudab välja kannatada ja suure robinaga alla ei vaju? See on kõik sulaselge jama. Kui keegi ütleb, et tehku ma mingi konstruktiivne kriitika, siis sellest mögast mis seal kokku on aetud, ei kannata isegi kriitikat teha.

Allikas: Paber Ekspress

Ok, tooks sellest lõpust ühe pisikese näite. Ma usun, et iga eesti inimene teab, mis maksab telemeedia ja reklaam televisioonis. Siis on ka kindlasti ettekujutus, mida maksab üks televisioon.

Suuri eesmärke kannab hiljemalt 2011 eetrisse minev Tallinna Televisioon: Tallinna ja Eesti tutvustamine maailmale ja meie külalistele; kodanikuühiskonna ja kodurahu kindlustamine; ning innovatsioon ja digitaalse lõhe ületamine sh televisiooni alusel e-teenuste pakkumine neile, kes arvuti kaudu neid täna ei tarbi.”

Selles praeguses majanduslanguses ( nagu mu pojake ütleb – surutises ) on see ju ehtne pidu katku ajal. Mõisnikud pidasid siis tavaliselt pidu, kui taludes inimesed katku surid.

Igatahes, mul on tunne, et kogu see tallinnas linnavalitsuse tegevus on üks suuremaid eesti majanduse allakäigu treppe, kui seda “kirjanduslikku ajupesu”  linna(mõisa)härra üllitisest lugeda.

Minu arust tuleks hakata lasteaia lapsi hoiatama, et on koletis Savisaar, kes majandust hävitab… Kui nad korralikult ei õpi, siis nendest saavad koll Savisaare hommikusöök. Mina oma lastele juba räägin seda.

