Tänane päev on täiesti halb 😦

Vähe sellest, et ma kahe täiesti ennasttäis “tõugu” peale vihastasin, tahtis üks hundikoer mu autorataste all ka enesetappu sooritada 😦

Õnneks jäi ta ta ühte tükki ja kihutas joostes kohutava kiirusega metsapoole, peale minu autoga kokkupuudet, kuid mulle jäi ikka selline vastik tunne sisse. Kuigi ma kõik oma autokummides asetsevad naelad jätsin asfaldisse, ei suutnud ma seda väikest kõksu temale ära hoida ja rekkale otsa kah põrutada ei saanud. Teisel pool oli liiklusmärgi post, mis näitas S kurvi. Sellega kokkupõrge ei tulnud mul samuti kiiruse vähendamiseks meelde.

Vahel kohe tunduvad kõik asjad vastikud ja ebameeldivad. Eriti sellised, kus sa ei saa midagi teha.Pärast ise mõtlesin, et inimese puhul oleks ma vist liiklusmärgiga rammu katsunud, kuid koera puhul üritasin temast lihtsalt mööda manööverdada. Mis mul muidugi enese häbiks tuleb tunnistada sugugi hästi korda ei läinud.

