Vaatasin eile ma siis seda “Selgeltnägijate” viimast saadet.

Pärast seda oli väga kurb olla. Mida kõike inimesed, kes ise ei taju maailmas midagi ja kelle jaoks kõik, mis nende rahakotist ja rahanumbrist kaugemale ulatub on müstiline ning peamine VÕIMATU.

Ma ei hakka seda eesti “esimaagi” vabandust esilolli nime mitte suhugi võtma, sest selles kontekstis tean ma kindlasti, et tegemist on ühe suure egoga ja hunniku enesetähtsusega, mis on vürtsitatud lausrumalusega. Mind ei suutnud see inimene veenda aastat 15 tagasi ja seda enam ei suuda ka nüüd. Ainus mida kindlalt tean on see, ta suudab kasutada teiste inimeste “energiat” ja kui see juhtub olema veidi võimekam, siis selle ta ka ära kasutab. Kõik, seal pole midagi rohkemat.

Pettur?? või "maag"???

Kuid jätkuvalt olen ma veendunud, et Veeliks kelle käes töötab pendel ja kellel on just tänu oma vanusele ning tundub, et ka sellele, et ta on mingil moel “surma” ära lollitanud, “surmavalla” uks lahti. Sealt saab ta oma informatsiooni. See on tema “selgeltnägemise” alus.

Nastja on ju mustlane. Rändtirtsudest välja kasvanud. Geenidega omandanud selle, millest mustlased on teinud sajandeid oma elu ja elatunud sellest. Kas siin saab üldse tekkida küsimust?

Eestlased on olnud sajandeid miskit pidi “sensitiivsed”. Samuti on eestlaste teadlikus mingitest asjadest suurem, kui seda on mõnel muul rahval. Lugedes Carlos Castanedat, siis on mulle kogu aeg tundunud, et ma tean seda kõike. Kõike seda, mis minu jaoks on igapäevane. Meie kõigi jaoks on igapäevane. See on meie maas ja meisse maast juurtega juurdunud.

Siit ka minu arvamus, et eestlased on juba kord “tunnetuslikumad” ja võimekamad mingite asjade suhtes. Kas see on see “selgeltnägemine” või on see hoopis see, et meis on juurdunud rohkem maast tulevat infot? Mina seda ei tea. Kuid vaadates seda, kuidas mingid inimesed, kes on muutunud “kosmopoliitseteks” siis nendes puudub juba see tunnetuslik osa. Lehekesed tuules. Ilma juurteta.

Ma arvan, et need kes on lugenud Eesti ennemuistseid jutte, siis need ka mõistavad, millest ma räägin. See on ajatu mõistmine läbi oma juurte.

