Kangesti tahaks kõva häälega ropendada. Lisaks sellele, et enda tuju on alla igasugust arvestust, sest igas pooltunnis loen ma sõna Jõulud ja igas pooltunnis röögitakse lausa kõva häälega kuidas maailmamajandus langeb.

Kuidas need kaks kokku sobivad? Minu arust ei sobigi. Kuid see on vaid minu tagasihoidlik arvamus. Aga seda, et see kõrva ning silma riivab ning kõva häälega kuskil meediast välja roomab – see on lausa sadistlik. Tahaks karjuda meediale, et leppige juba kokku, kas te jahute jõuludest või kurat võtaks võtate maailma majanduse ette. Üks asi korraga.

Ok, ma saan aru, et see “majandushäda” ei kannata oodata ja kõik see jama tuleb kõva häälega välja röökida, siis paluks, et kas ehk ootaks selle JÕULUKOLETISEGA. Võtaks ühe kaupa – üks koletis korraga? Kunagi oli hea lugu – Eestile on kombeks üks president korraga. Väärt mõte edasi kandmiseks….

Tegin täna päeval korraks arvutusi, et mitu uudist on, kus pole sisus kirjas teema jõulud või majandus. Mõni üksik! Kohutav.

Siis küsite, kus tuleb masendus. Minul tuleb see teemast – JÕULUD.  Ma ei taha neid, ma ei taha neist teada mitte midagi. Kuid ikka mõni “sõbralik” isik saadab mulle teemakaardi – jõulud või siis küsib, kuidas sul advent läks ning mida tegid. F**K, mitte midagi ei teinud ja mitte midagi ei mõelnud.

Ok, see teema lehes, mis polnud majanduslangus või jõulud on pärit suurimast koletisest, mis kummitab inimesi 12 kuud aastas ja kollitab väikelapsi – Savisaarelt.

Igatahes, ma olen pahur.

Natuke tige kah.

