Total views: 20,058

WordPressi summa. Kolisin ma siia vordpressi augustis ennast.
Neliteist nädalat läks aega, et kokku koguda 20 tuhat klikki. Ennem seda oli eelmine blogi, mis selleks ajaks oli bogspotis olnud aastake – kogunud 13 tuhat klikki.

Tsirkust ja leiba – ei midagi rohkemat. Tuulest tulnud mõtteid. Nagu Wild tabavalt märkis, vahel isegi ei ole ma seda mis tuul näppudesse tõi läbi mõelnud.
Tihti on olnud hetki, kus neetud ebaõiglus ajab üle ääre. Mõni vana tuttav on saanud vastu lõugu sõnadega ( Poni ära pahanda! ) ja hulk populismi on läbinud seda aega. Vahel tunnen, et tahaks eesti esipopulistiga vaielda. Kuigi egas teda miski muuda. Ühte ma tean, Ansipit ma vaevalt kiitma hakkan. Targale mehele aga jagan tunnustust, kui tuul peaks midagi minuni tooma…
Kui nüüd ootate, et ma hakkan rääkima, lubadustest ja “paremaks” muutumisest, siis eksite tugevalt. Kes tahab minu mõtteid lugeda, see vaatab peidus poolde. Kuid sinna kah igaüks ei pääse .. kes ülbelt vastanud, et ei tahagi … Mina ei käse, kuidas klient soovib..”põrsamollis” või mitte 😉
Seega, ikka tuules lendlevad mõtted. Taskuid õmblen aga juurde. Seda eestlaste hukku lennukatastroofis ei taha vist keegi …
Mõni tasku on aga suur. Sinna mahub alati midagi lisaks. Elust metsas kirjutada pole mõtet. See ei huvita kedagi, selleks on loodusefoorumid … Ometigi vahel natuke servapidi võib olla midagi tilgub….
Kui te loodate, et minu “vanad” head teemad kaovad siis peate samuti pettuma. Kui meedia loksub, siis loksutan mina kaasa. Nii nagu tuulest tuleb. Kui aga miski asi kisendab, siis ikka istun maha, mõtlen veidike ja panen kirja.
Seega – mina ei tea iial mida homme kirjutan. Kui nina sügelema hakkab, siis kirjutan. Kui ei hakka, siis ei pruugi kirjutada. Vahel ei tule lehti lugedes midagi kallale. Muidugi Poni kirjutab kah nii harva 😦

Igatahes, tore aeg on olnud  see aeg.
Comments: 1,838 – see ütleb kah midagi…. Enim vist seda, et “viska juurikas käest ja haara sabast”…
Muidugi postitusi kokku on : Posts: 455
Pole paha. Aasta on aktiivselt kirjutatud. Nüüd on see harjumuseks saanud. Tegelikult on see summa natuke suurem, sest peaks peidus siia lisama. Kuid see ei ole juba huvitav…

Egas midagi – loksume, kõigume ja püüame tuult edasi 🙂

