Mis teha, unetus teeb trikke …

Mõtlesin, et ma teen midagi vajaliku ära siis oma arvuti heaks… kuid kogu kupatus läks sinnasamusesse…
Alustaks sellest, et mu dvd/cd kirjutaja on omadega sealsamuses. CD kirjutaja funkab, kuid ma ei ole enesetapja .. seda piltide hunnikut panna CD-le … ENESETAPP!! Kui aus olla, siis neid plaatide lappimist, kui mingit pilti kiirelt vaja peaks olema…
Ärge hakake mulle netis hoidmisest rääkima, minu upload on nii kuradima sitt, et nuta juures…lisaks tahaks neid pilte mitte levitada massidele.

Sügasin ma siis kukalt ja natuke tegin ka “lolli ahvi poosi” … keerutasin sõrmede vahel on 2G suurust mälupulka, kuid toppisin selle pisikese jubla tagasi sinna, kus on tema koht….

Igahates, kõik teie ititargad, kes te siin ringi jooksete ja võite sõrmenipsuga nimetada kõige suurema mälupulga ning soodsaima hinna, millel saaks säilitada hulka pilte.

