No nii, aasta 2008 blogiring.  Oi, ma olen paras näritav kont olnud 🙂 Ise ma seda muidugi nii ei näe, kuid ikkagi… Peaasi, et rahval on olnud mida süüa ja järada… Blogid ongi ju osalt meelelahutus.

Aasta pilt minu jaoks:

Siit nad tulevad!

Jaanuar:  Torm…tormine .. tormamine ( kaks ebaisikulist juttu oligi ju )

Veebruar:  Ilves, kitsed, hundid ja muud metsaelukad. (asi millest oleks tahnud kogu aeg kirjutada )

Märts: Eesti muusika ja muusikud ( ei ole lemmikteema, kuid olen kirjutanud kohati ikka )

Aprill:  Siitnurgast, sealtnurgast blogisse kokku. ( segamini kirjutis )

Siit läheb nüüd elu teiseks ja mina kirjutan teisiti kah:

Mai: Appi, ma tapsin ajaveeb 2008 konkursi ( vabandust korraldajad, kuid see tunne oli tugevam, ehk teete paremini? )

Juuni: Noormehed või supinahad? ( minu lemmikteema – ojaa 🙂 )

Juuli: Enda nina taga ( see oli vajalik, sest tööle hakkas delfi osakond )

August: Kao mu leivaviljast! ( oluline teema, mis nüüd on veel olulisem)

September: Seal Kawe keldris all… ( muusika pildis, kuni nii tavaline minu jaoks, nüüd unustusse vajunud)

Oktoober: Heterod on ohustatud liik ( no comments)

November: Jüri Pino sa oled sitapea! ( kohtumine vana tuttavaga 😉 )

Detsember:  Ühe asja lugu. ( no comments)

Nii aasta ring on täis.

Pole lugu, tuleb uus aasta ja uued jutud. Uued blogijad ja vanad kaovad…

Mina püsin veel…

Kuni ma viitsin 😉

