Eesti muusika au ja hiilgus … ning allakäik….

Ok, mina ei kuula R2 saateid. Ma olen selleks vist liiga loll. Minu jaoks kehtib ikka kaks raadiot: Elmar ja Sky Plus.

Eesti artist:

1. koht: Kerli «Walking On Air»

2. koht: Traffic «Kesköödisko»

3. koht: Tanel Padar & The Sun «Saatanlik naine»

Kuid vaadates neid võitjaid, siis teise ja kolmanda koha kohta pole mul ühtegi jorinat. Kuid see esimene koht ( issand sa näed ja sa ei mürista) tekitas minus küsimusi, et mis on selles loos? Tegelikult on kogu see klipp ( olen seda netis kah vaadanud-kuulanud) on möga kuubis ja lisaks see kohutav Põdral maja lauluke. Oeh. Kas see on eesti muusika tulevik? Siis vist tekib küll ahastus. Trafficu lood on alati söödavad, Tanel Padar oma headuses on teada, kuigi jah Tõnis Mägi laulis seda veenvamalt, kuid Tanel sai kah hästi hakkama.

Kusjuures, eile tekkis väike arutlus kas välisartist kes võitis: Katy Perry «I Kissed A Girl» on nagu meie Angela Aak? Vähemalt väga sellise mulje jättis.  Üldiselt ma ei kuula nõmedaid laulukesi, kui tahan midagi välismaist, siis vaatan tõsiste tegijate poole.  Metallica või Chris Rea….

Ning lõpuks, see unelmate bänd.

Muusikud olid kõik tasemel: Katrin Siska, Robert Vaigla, Tanel Pandre, Marko Atso ja Raivo Tafenau. V.A. laulja, sest Kasearu ei tee ju häält..ta joriseb…

Ühesõnaga järgmine seep, mis ajas ahastusele. Kogu seda saadet vaadates tekkis tunne, et Heidy Purgal on piinlik. Piinlik millegi väga tõsise pärast… Ma ei imesta ….

