Ausõna, ma ei taha meelega sellel teemal kirjutada, kuid see on nii jabur. Seda enam, et ma olen ise vahel Ago kirjutisi lugenud. Tean seda, et ta on “äärmus”. See on tema valik olla kes tahes, seni kui ta ei hüppa sellel teemal. Nüüd aga …

Muidugi elu24 oskab kah pealkirju panna asjadele, samas see video ajab muigama.

Muidugi tahaks nüüd kõvahäälselt ja kisades küsida, et miks kurat kirjutab mingi leht sellistest asjadest, kui samal ajal jätab täiesti tähelepanuta kurdid, pimedad ja igasuguste nahahaigustega inimesed, kes samuti on oma eluga hädas ja varjavad tihti oma hädasid. Miks nendest keegi ei kirjuta?  Miks ei või sõna võtta inimesed, kellel on samuti mingi varjatud omadus – näiteks sünnimärgid kehal, mis ei ole päris õiged?

Nii tekib minus kohutav vastumeelsus järjest rohkem homode vastu. Selline ülistamine tekitab viha ja trotsi. Siis kurdavad “äärmused”, et neid tavalistena ei võeta. Kusjuures ei võtagi ENAM.

Kusjuures ei hakkagi võtma, kui selline haipimine ja ülistamine jätkub. Seni kuni ei upitata ennast püünele esitlemiseks, on minul savi. Ma ju tunnistan, ma olen Ago blogi lugenud kohati, kui midagi sellist silma jääb, mida on tasunud lugeda. Nüüd enam ei loe kah. Ta tegi margi täis. Minu jaoks on ta üks tavaline eputav homo. Sorry, sinna pole midagi teha.  Kes tegi – ISE tegi.

Nii on nende kõigiga. See nende arvates integratsioon ühiskonda tekitab just tunde, et ronige oma kappi tagasi ja pange uks kah lukku. Ennast eksponeerides ja kõva häälega respekti nõudes seda ei saa, vähemalt minu poolt kindlasti mitte.

NB! Kommentaarid kinni, sest see “potilaat” ajas juba südame pahaks…

