Oskustega ja tahtmisega leiab ikka tööd

3 kommentaari

Loed lehte – igal poolt kostub vaid üks. Kõik on võlgu. Kes pangale, kes riigile…võlad..võlad…võlad…

Hakkasin ma mõtlema, et mis siis, kui meie majas üks kahest töö kaotaks?

Kui mina kaotan, siis läheb elamine veidi kitsamaks. Lihtsalt lapsed ja ka mina peame loobuma millestki. Pole lugu, elame üle ja on ennem kah elatud päris kitsalt.

Kui mees töö kaotaks, siis läheks keerulisemaks. Siis peaksin mina mõned kuud rohkem ja enamgi veel lisa tööd tegema. Mõned olulised asjad mida seni olen mina teinud jääks siis mehe kukile. Iseasi, kas ta sellega ka hakkama saaks, kuid kuni tal pole uut tööd ( tegijatel tööd jätkub alati, seega see pole kah probleem ja ka pakkumisi oleks ) tuleks tal neid siis teha.

Kui me koos töö kaotaks, siis oleks natuke keeruline, kuid siis ei oleks aega tööd valida vaid tuleks kas mõlemal või vähemalt ühel võtta mis iganes töö ette ja seda teha.

Õnneks on nii minul, kui ka mehel kogunenud ajaga igasugu oskusi, millega annaks teha ära nii mõndagi.

Siinkohal aga ei taipa ma ühte asja, kuidas inimesed üldse tööd ei leia? Kas esitatakse endale või tööle nii kõrged tingimused, et seda mida pakutakse ei võeta lihtsalt.

Tegin täna lihtsa uurimise enda huvides lihtsalt, et kas tõesti pole võimalik tööd leida.

Peale neljandat kõnet oli mul töö olemas. Muidugi mitte nii hea, kui m ul on seda hetkel – ise enda aja peremees, vaid vähekene komplitseeritud ja mitte sugugi sellest ringist, kus ma viimased mõned aastad olen töötanud.  Kuid homsest oleks mul uus töö olemas olenud. Palk oleks olnud isegi suurem, kui ta on seda hetkel.

Ma arvan, et see majandusraskus sõltub ikka paljustki sellest, mida inimene teha oskab ja veel enam – mida ta teha tahab.

Valitsusele vastu lõugu – saab nõrga riigi??

1 kommentaar

Suur jutt, et eestis pole rahutusi oodata – seda Keskerakonna ja Rahvaliidu aktiivse ning sihikindla riigilammutamise juures??

https://i2.wp.com/f.postimees.ee/f/2009/01/19/119791t44h01cb.jpg

tallinna.postimees.ee

Ma ei tea, kas tõesti ei taipa need kaks erakonda, et tegelikult kõigutavad nad iga aktiivse rünnakuga valitsuse suhtes, et nõrgestavad sellega riiki? Mida nõrgem on aga riik, seda nõrgemad on riigi majandus ja välispoliitika. Kas see on eesmärk, et muuta Eesti halvatuks ja sellega isuäratavaks? Lisaks raisata sellele reklaamile suuri summasid maksumaksja raha… No ma ei tea, kas neid lolle veel ikka jagub, kes käivad valimas reklaami järgi? Ma ei usu eriti…

Venemaa otsib endale niikuinii välisvaenlast, sest olukord Vene riigis on neil hullem, kui meil hetkel. Gaasiga nad sõdivad ja üritavad saada võimu euroopa üle. See on neil ka osaliselt õnnestunud.  Euroopa istub nende gaasiluti otsas ja ümiseb rahuolevalt peale selle. Kuid vene rahvas on tegelikult nälgas. Nende hinnad tõusevad kiiremini, kui seened vihma ajal. Küsimus lihtsalt, millal jõuab see hetk kätte, kui nad pööravad pilgu välisvaenlase poole…

Loodame, et mitte niipea…