Mina, kes ma käin selles “neetud linnas” võimalikult harva, siis seekord otsustasin külastada ka sellist kohta nagu Põhjakeskus ja seal asuvat “Rimi” kaubandusketti.

parm-50g

Kaks nädalat tagasi otsisin ma seal poes pärmi taga. Siis vastas müüja mulle väga nipsakalt, et neil sai see JUST otsa. Nüüd järjekordses heauskses usus, et Rimis tõtt mulle räägiti, on sedakorda siis pärm poes ikka müügil. Kuid võta näpust, mida pole see on tavaline eesti presspärm. Müüjalt uurimine andis sama tulemuse – neil JUST SAI OTSA.

Olgu peale, mõtlesin ma siis, et teen sedakorda selle kringli siis kuivpärmiga. Kae imet, ka seda polnud !!

Ok, ma teadsin ammu, et selles linnas ei ole midagi normaalset, kuid seda ma ei uskunud, et seal pole kõige tavalisemat presspärmi saada.

Seega, kui mina oleks Rimi kaupluse juhataja selles linnas – päevapealt laseks ma sellise kaubavaruja lahti, kes isegi ei suuda presspärmi tellida.

Loomulikult sõitsin ma kodupoodi ja sain täiesti värske presspärmipaki. Sinna “neetud linna” ma minna ei taha enam poodi 😦

