Igatahes, kuigi tänane päev on mul ainus puhkepäev – siis Vari suutis mu tuju ikka väga heaks teha. Ma sain tükk aega veel tagantjärgi mõnuga itsitada. No inimestel on asjadest erinevad nägemused. Varjul oli selline. Igatahes see oli tuju heaks tegev ja mõnusalt itsitama ajav 🙂

Õnneks pole ma selline kretiin, kes arvab, et kõik mis kirjutatakse käib minu kohta. Samuti, kui keegi midagi arvab – siis on tal selleks järelikult põhjus ja tema lihtsalt vaatab maailma just selle mätta otsast. No las ta vaatab. Mina vaatan teise mätta otsast ja kellelgi pole õigust öelda, milline on see ÕIGE või VALE mätas, sest arvamustel ei saa olla õigeid või valesid seisukohti. Olemas on inimeste seisukohad. Seisukohti on igasuguseid ja seoseid nendega on samuti igasuguseid. Mina näen seda nii. Minu jaoks on see minu seisukoht õige ja kui kellegi jaoks pole – pole see ka minu probleem.

Alati on mind kummastanud need inimesed, kes väidavad, et nad tahavad kõigile meeldida. Kõigile meeldida ei saagi. Paljudele ei saa kah meeldida. Kõige tähtsam on see, et inimene elab nii, et ta endale meeldib, sest teistele meeldides tuleb tal endas oma mina väänata ja see muudab hampelmanniks. Tühiseks tuules liikuvaks lehekeseks. Minule meeldib ikka ise olla, seega ei lendle ma ka ringi iga tõmbetuulega.

Hoopis teine lugu on väärtushinnangutega. Kuid see on hoopis teine teema.  Seda ma hetkel ei lahka.

