Kell 3.34 tegin ma silmad lahti. Muidugi ajas mind ärkvele midagi muud, kui siutsuvad pääsupojad aknataga või siis ka soopeal “röökiv” kurg, kuid see ei oma siinkohal üldse mitte mingisugust tähtsust. Oluline on see, et ma ei saanud enam magada. Aknast välja vaadates tekkis tunne, et midagi on nüüd valesti, sest väljas oli täiesti valge.  Minus võitlesid kaks kuradikest, kellest üks ütles, et ma ajaks omale riided selga ja võtaks fotoka ning läheks soopeale roomama. Teine praktilisem aga keelas selle mul ära. Täna on ometigi tööpäev ja .. uni … ja peaks magama veel veidike jne…

Lõpptulemusena ei tee ma mitte kumbagi asja. Istun arvutis ja ning üritan leida loojanguid.. kuigi praegusest ajahetkest neid vist eriti loota pole – loojang ja päikesetõus on nii ühises ajas…

Midagi ma siiski leidsin – kuigi jah, ajaliselt on see paras porr 😀

Foto NAGI's: k o d u t e e l

Foto NAGI's: u n e l a u l

Foto NAGI's: õ h t u v a l g u s

Foto NAGI's: u n e n ä g u s i d !!!

Foto NAGI's: k i t š

Foto NAGI's: mere öö

Foto NAGI's: Siilike udus ..

Foto NAGI's: ä r a

Foto NAGI's: Märts

Foto NAGI's: METSATAGA

Natuke oleks ehk veel leidnud… aga hetkel valisin need.

Kuna kell on nii vara ja minu aju ei tööta hetkel just nagu peab, siis neid kes PÄRISPILTE teevad ei suuda siia lingata. Raimo Savisaare blogi leiate ise …

Teised jahilised aga elavad seal. Nemad teevad kah ikka pärispilte. Mina jätkan soperdustega ….

