Loen mina täna blogipuust, et eesti blogijaid hakatakse kappidest välja kiskuma ja neile õpetama kuidas blogida.  Loen mina veel natuke ja näedsa.. loengi selle välja, et täitsa firmade blogide jaoks see mõeldud.

Foto NAGI's: k i i r e

Mõtlen siis mina, et firma peab blogi. Ok, Photopointi blogist minu lollikese loogika saab aru. Ma saan veel aru, kui mingi piimatööstus teeb blogi, et näete mida kõike meie kohupiimast teha kannatab. Palkab Sille taolise tõelise kokandusime omale kirjutama ja annab tasuta asjad kätte … ning tuleb nagu vändrast saelaudu….

Kes siis veel … tegelikult ikka need, kes juba niikuinii turul tegijad. Mingid IT gurud ajavad seda “omaasja” niikuinii veebis per 24H. Neil omavahelist blogi pidada.. no ma ei tea…

Kellele me siis veel blogimist õpetada? No mingitele kes tahavad turule tulla. Kuid selle turule tulekuga on paraku hetkel nii, et kui see asi on ikka hea, siis ostetakse seda ka ilma igasuguse blogita. See blogimine on nagu netifoorum. Kleepigu see siis omale see kodulehe külge?  Või mis veel lihtsam – tehku oma veebileht. Milleks pidada blogi ja millest siis blogida? Ausõna, mina ei ostaks siis kindlasti nendelt firmadelt mitte midagi, kes peavad mingit jaburat blogi ja läbi selle lisavad blogiruumi lisaks igasugust saasta.

Mõned päevad tagasi oli alles mingi USA veebipoe reklaam blog.tr.ee lehel. Laiutas seal ja tekitas minusuguses inimeses põlastust.

Ok, eks see ole kitsal ajal viimase pigistamine sidrunist.  Samas blogi maastikule millegi sisse söötmine ei ole sugugi raske….

Aga ei hakka mina teid TASUTA õpetama. Üldse ei hakka õpetama. Mulle meeldib üksi nurgas sussi sahistada ja elu mitme mätta otsast korraga vaadata.

Aga need, kes sinna plaanivad minna … teate, minge rääkige mingi 6-8 aastaste lastega. Teile jagatakse ideid selliseid, et te ei jõua neid ära teostada. Lapsed on veel selge vaatega ja näevad meie hapuks läinud elu kõrvalt ja kordades paremini, kui me seda endale tunnistada suudame….

