Minule on elu õpetanud, et koos saadakse olla vaid siis, kui see on kõigi poolt aksepteeritud. Kõigi nende poolt, mis koos olla saavad. Kui aga keegi kuskilt ennast on sisse pressinud ja siis on see sissetungija. Eks minagi ole omamoodi sissetungija blogimaailma, sest nii mõnegi ilus roosa mull on katki läinud minu teravate ja karvaste ütlemiste peale. Ma ei tunne selles suhtes ennast halvasti ja ei hakka vabandama. Mina olen see ükskõndija.  Kuid elu ise on andnud mulle pilte, mis on koos. Üks pildivalik siis koos ja kõrvuti.

Foto NAGI's: s u u r ..

Foto NAGI's: k u r v i d e g a

Foto NAGI's: i s u t a j a d

Foto NAGI's: r a t t a g a

Foto NAGI's: k o e r a e l u

Foto NAGI's: a s t m e t e g a

Foto NAGI's: k a h e k e s i

Foto NAGI's: t a n t s i k s !?

Foto NAGI's: k a k s i

Foto NAGI's: u n d e r g r o u n d

See on siis lõpp-peatus.

Et mitte ennast enam piinata, üritan ma oma fotoka maha kah müüa. Muidu see haigus süveneb ja mul on ikka raskem olla. Ilusaid jahtimisi fotokaga 🙂  Ja eks ma käin teie kõigi kauneid pilte pilte ikka nädalalõppudes piilumas 🙂

Teised kes koos püsivad asuvad seal.

fotojahi

