Hommik. Loen eile õhtuseid kommentaare ja mida ma näen.. Rahvas käinud jälle rõõmsalt asjaväliselt segast peksmas. Lahe omamoodi, kuid ausõna, tirriterimine on ka sama tüütav, kui liblikad, roosad kleidid ja baleriinid…

20.08 10

Samas, eks head tuttavad võivad lugeda sealt, miks sikutan ma seda köit.  Muidugi ei muuda see seda, et te kõik olete ühed parajad perverdid, kes kohale jooksevad selle peale, kui mina prääks teen 😛

Ma võin ju prääksuda palju tahes, kuid ka see peaks teie ego boostima  ( tõlge on zeeta juures). No egas ikka ei pea küll 🙂 Kuid te tahate ja siis on keegi kelle kaela seda mõnuga ajada 😛

No eks ajage.. mina teid keelata ei saa ja kui aus olla ei tahagi .. seega teate.. käige sellel tänasel vabal päeval kõik hoopis SEENELE! Mina käisin fotokaga, kuna seeni meie majas ei sööda. Teie võtke korv ja kauduge metsa, selle asemel, et siin segast panna 😛

20.08 7

20.08 16

5.08 18

20.08 57

20.08 62

