Väisasin mina täna seda pullilinna. Oh õudu, mida mu silmad nägema pidid!! Kogu linn on täis Petsi. Seda samast, kes kaineris istus ja kes kunagi krimisaadet tegi. Nüüd sahistab aga nende aluspesus, kes teda kohale kutsuvad.

Foto NAGI's: ... k i h u t a j a ...

Minu peas hakkas tööle üks sarnasus, mille au ma päris endale võtta ei saa, sest ma pole sellest linnast pärit, kuid natuke netis nuhkimist ja see pilt tundus mulle järjest koomilisem…

Tuletaks siis lugejatele meelde üht kuulsat Rakverelast, nimega Eduard Tallikas. Temast on kirjutanud kaks blogijat ennem mind. Siin ja siin. Minule aga tunduvad Tallikas ja Pets täiesti sarnased.

Räägiti mulle, et kunagi oli kuulsate rakverelaste valimine. Siis oli joodik ja lollakas Tallikas valitud tuntumate ridadesse. Kas sellest mehest on liiga palju vett merre voolanud, et nüüd uut sinna linna vaja?

Siin tekib minul küsmus, et kas sellele pulliga linnale ühest Tallikast ei piisa? Teist on veel vaja?  Seda veel vaja linnapeaks kah upitada?

Inimesed pidasid Tallikast kunagi lolliks… ei tea kas..

