No mida kosta. Alustaks sellest, et nagu ma ütlesin “Anne&Stiil” on surnult sündinud üritus. Kui mulle “Anne” – s ei läinud korda 3-4 artiklit ja teised lugesin läbi – mis kõige “koledam” need isegi rikastasid mu maailmapilti, siis tuleb tõde tunnistada minu jaoks jäi see “ühisüritus” igatahes nullipoisiks. Muidugi jääb alati võimalus, et mina olen see kretiin, kes ei leia sellest midagi – kuid need vastukajad mis sain teistelt – olid üpris samasse kohta.

stiil

Arle ( 22 aastane üliõpilane ) -Tekstid on kirjutatud vist seltskonna tibidele. Moodi saab vaadata ka netist või tegelikest moeajakirjadest. Sinna on raha saamise eesmärgil kokku kogutud hulk kallist ja mõttetut pahna. Eriti praegusel kokkuhoiu ajastul on targem kombineerida. Isegi kanal 11 näitab huvitavat saadet, kuidas odavast rõivast saab ise lihtsate vahenditega teha stiilseid riideid. Retseptidega oli kehva ja need olid vanad üldteada nipid. Ei pakkunud midagi uut kogu ajakiri.

Marju ( 27 aastane  pearaamatupidaja) –   Mitte ühtegi uut ideed. Tanel Padar on üks eputis ja kuna teda on nii palju kajastatud, siis ka sealt ei koorunud midagi uut. Ehk on viga küsitlejas, et ei osanud piisavalt teravaid küsimusi treida. Kogu ajakiri jäi lahjaks ja seda vana head tuntud kindlust ei olnud, seega – kurvaks tegi natuke. Ei mingit erilist muljet. Ei ostaks ise.

Tiia ( 35 aastane meditsiinitöötja) – Kuna pole aega eriti ajakirju lugeda, siis selle lugesin läbi palve peale. Kogu ajakirjas polnud mitte ühte artiklik, mis oleks meeldejääv ja oleks teinud ajakirjast millegi loetava. Retseptid jäid samuti nõrgaks ja ei pakkunud erilist huvi. Kindlasti ei osta seda ja ei telli kah mitte.

Katrin ( 42 aastane müügisekretär) – Tellitud oli mul omal Anne. Nüüd siis tuli see ühisajakiri ja nii pettunud pole ma ammu ühes ajakirjas olnud. Kui ma ennemalt ikka suurema osa ajakirjast läbi lugesin ja sealt ka mõne huvitava hetke leidsin, siis selles ajakirjas oli tühjus. See rõivaste tutvustus oli aga ehtne jama. Minu 17 aastane tütar arvas, et selliste riietega käivad vaid puped ja tema neid selga ei paneks. Keegi nende klassis ei paneks. Neid hakataks narrima.

Need olid vaid nelja erineva eluvaldkonna inimese arvamused. Küsisin enda töökaaslastelt samuti ja ma parem ei pane kirja siia neid krõbedaid sõnu …  Minu küsimuse peale kas see ajakiri peaks kirjutama tupetuultest ja muudes seksmängudest – siis  nende ühine seisukoht oli, et ennem kirjutagu sellest, kui mingeid mõttetuid intervjuusid Padari või Kuurmaaga.

See oli siis ikkagi surnult sündinud üritus – kahju – loodame, et veel on 2 kuud aega, et seda viga parandada, kuid eks kahju on juba sündinud 😦

