Igal õhtul ma olen kasvõi korra TV3 peale pahane. Kas siis selle pärast, et kell on neil mingis omas ajavööndis või siis selle peale, et kuskil kõige põnevama saate keskel tuleb neil üks minutiline paus. Või siis olen mina sunnitud oma igapäevasest analooglevist ennast digilevile suunama, sest TV3 tabab jälle mõnusalt sinise helendava ekraani sündroom.

Foto NAGI's: e l e k t r i v a r g a d ..

Kuid eilne ületas minu jaoks kõik. Kui ma nädalas ühel päeval olen truuks jäänud õhtusel ajal TV3 vaatamisele, siis eile otsustasin ära, et kui ma juba ammu loobusin TV3 uudistest, siis saadetest ja ning CSI-st, siis nüüd loobun ma ka neljapäeva õhtusest Grey Anatoomiast – mis siiani oli ainus mida ma sellelt kanalilt veel vaatasin. Tuleb torrentite abi kasutama hakata.

Mulle lihtsalt ei sobi, et kogu filmi aeg on ekraanil nii analoog kanalis, kui viasatis ning Zuum TV vahendusel must ekraan ees. Kogu filmi näitamine käin 20 sekundiliste hetkedega.

Kui nüüd TV3 õigustab, et see peaks olema mingi x kala, kellegi poolt tekitatud, siis teadmiseks, et teistel oli kah see hetkeline auk sees viasati süsteemis, kuid analoogkanalist tulid rõõmsasti edasi nii ETV, kui ka Kanal 2.

Palju Õnne TV3 – teil on üks vaataja jälle vähem!

