Ma ei tea, palju neid on, kes mõistavad mind hukka, sest ma ei anna armu Keskerakonna valetamisele. Me kõik oleme suuremal või vähemal määral oma püksirihma pingutanud ja oma palgast andnud lihtsalt ära suurema tüki. Neid keda on koondatud on samuti paras hulk. Eelkõige töötlevas tööstuses ja müügiga tegelevates firmades. Neid, kes oskasid selle MASU pealt teenida, neid on samuti paras hulk. Vene aja mentaliteet – mõisa köis las lohiseb – see pole meie riigis kadunud ja orjamõtlemine on sama tugev, kui seda on vastuseks omaniku mõtlemisele.

Foto NAGI's: n ä h t u d

Kõige selle juures on olnud ju üks siht silmade ees. EURO – see oleks nagu vabadus. Seda siis teist korda ja uuesti peale 1991 aastat. Tänases postimehes on see lahti seletatud, mis meid sinna aitab. Mis muudab meid Vene võimuhullusele ja saama mentaliteedile suht söödamatuks? Just see samane euro – euroopa ühisraha – millega loodetavasti pole venemaal mitte mingisugust asja, kuni nad ei hakka eurooplaste moodi mõtlema.

Ma ei hakka seda artiklit teile siin lahti jutustama – kuid rahanumbrid räägivad enda eest. Lisaks ka veel üks väide, mis KAHJUKS vett peab.

“Rahandusminister Jürgen Ligi ütles sealsamas kõrval, et kõige problemaatilisemad on Tallinn ja Viimsi ning nende defitsiidi või uued laenud peab ülejäänud Eesti kinni maksma eelarvekärbetega.”

Miks pean mina maksma kinni Tallinna linna vanurite kartulid ja küttepuud – mida jagatakse kah vaid neile, kes VALIVAD keskerakonda?

Teeb kurvaks ja paneb mõtlema. Millised on need inimesed, kes sellega kaasa lähevad? Ok, ma saan aru venelased – kuid eestlased?

Igatahes minu sügav põlgus keskerakonna toetajate ja liikmete suhtes aina süveneb ja süveneb.

