Ma olen vist parasjagu selles eas, kus tited on täiesti out. Igasugused kakajutud ja muud jutud teemal tited on minu jaoks välistatud. Vahel vaatan tänaval tittesid kah ikka, kuid ise hoiaks neist eemale. See on esimene tundemärk, et inimene on selles vanuses, et enam titesoovi pole.  Siin võib muidugi tegemist olla ka minu enda küünilisuse kasvuga, sest maailm pole hetkel minu jaoks just eriti lahe paik…

Foto NAGI's: l a e v a t a t a v

Olgu pealegi .. teema juurde minnes…

Kaks päeva olen tööhetkede vahele üritanud lugeda “Mina olen ookean”(Sandra Steingraber). Kuna Epp arvas, et ma võiks seda lugeda ja öelda mida ma arvan.
Alustaks sellest, et see on raamat, mida tuleks rahus vaikuses lugeda ja kaasa võtta sügav mõtlemine. Sedasi poolenisti vahepausidel lugedes aga läheb sellest raamatust väga palju kaduma. Kindlasti neil, kellel on probleeme teatud lühendite tuvastamisega.
Tükk aega mõtlesin, et milline oleks see inimene, kellele oleks see hea lugemine. Tunnistan, et kuna mul oli kogu aeg teiste inimeste jutuvada kuuldeulatuses, siis mõnedest lehtedest ma libisesin üle sellise põiki lugemisega, mida kasutasin kaunagi mõnedest ilukirjanudslikest raamatutest kooli tarbeks lugedes. Jõudsin järeldusele, et väga hea ja huvitav lugemisematerjal oleks see last ootavale kõrgharidust omavale ( või ka alles õppivale ) naisele. Neile, kes on oma elus juba mõned lapsed sünnitanud, neil on sellest raamatus kohati deja Vu tunne. Mis vähemalt minu jaoks hakkas kohati tüütama. Sellised keskkonna uuringud olid hoopis huvitavamad.
Natukene ehk lohisev oli see kohati, kuid see võib tuleneda sellest, et ma pole enam esimeses nooruses ja minu jaoks on paljud teemad hoopis teiste nurkade alt  nähtavad olnud.

Igatahes, soovitan ma seda lugeda, kes viitsib selleks aega võtta ja süveneda sellesse. Niisama pinnapealsena pole mõtet seda lugeda …

Mina kavatsen jääda Nirti raamatut ootama ja oma järjekorda ( ma olen isegi juba 11 nes raamatukogu järjekorras ) Justini ” Minu Eesti” lugemisel. Raamatupoes polnud kah seda, kui mul oleks võimalus olnud lasta see omale osta.. ei vedanud 😦

Seega ma usun, et PetronePrindist võib nii mõnigi särav hetk veel sellel aastal tulla 🙂

