Vaatasin kuidas keskinoored käisid Linnavalitsuse ees protestimas. Noo tore, kui oma erakonna siseselt see toimiks aga näed võta näpust … kogu aktsioon oli hoopis valitsuses olevate võimu erakondade vastu. Mis ajast Tallinn ja Riik üheks on saanud, seda minu aju ei mõista. Nagu ka ei mõista seda, et kuidas saab olla riik süüdi selles, et üks linn on ennast pankrotti peaaegu ajanud. Ok, õnneks mina seal linnas ei ela ja kui ma ka seal käin … siis edaspidi üritan seda autoga teha. Tuleb tunduvalt odavam. Sotsid on nüüd ju kah juba Savisaare mopsid …

Samas lugesin ka lehest, et Keskerakonnale tehti pankrotitaotlus kohtusse. Selle kõige peale käitus Savaisaar nagu süüdimatu Liis Haavel ja itsitas tobedalt. No mis sa lolliga ikka teed, kuid samas mõtlema hakates …. see on kohutav, kui inimesed on tööd teinud ja tahaks palka saada aga ei saa, sest kogu nende vabade vahendite hulk on läinud … Keskerakonnale reklaami tootmisele. Selle asemel treib aga linn lojaalsetele kodanikele, kes ei ole siis reklaamitöösturid vaid niisama vedelejad töökohti juurde. Reklaamiga kaasnevad ka tavaliselt trükikulud. See aga tähendab seda, et palju paberit osteti ja trükikoda maksis selle kinni. Osteti värvi ja muid vahendeid … ja nüüd kannavad kulusid teised ja kolmandad …

Jube tore, tahaks kah elada nii võlgu..sedasi keskerakonna moodi, et saaks toidupoodi minna ja mitte maksta ja siis kunagi, kui peaks raha tekkima maksaks kah selle eest… aga mõelge, mis kõik olen ma selle rahaga vahepeal teha saanud…

Tundub, et see on keskerakondlaste elufilosoofia – elada üle oma võimete.

