Olles lugenud seda kõike nüüd edasi tagasi ja ka vene meedia vahendusel, olen ma enam kui kindel, et need pommiplahvatused Moskva metroos on FSB enda korraldatud. Alates kasvõi sellest, et venemaal inimelu hind on väiksem, kui ühel suitsul. Jätkates sellega, et Venemaa testib siiani muu maailma tundlikust nende trikkide suhtes ja kujundab jätkuvalt mainet, et endised liiduvabariigid ja autonoomsed üksused on ohtlikud ja nendes peaks võim olema Venemaal.

Россия

Algas see kõik Gruusia-Ossetia konfliktist, kus venelased maitsesid oma jõudu ja seda, kuidas reageerib maailm. Nende õnnetuseks avastasid nad selle, et kuni püsivad kosomose sateliidid ja on olemas piisavalt hulk inimesi, kes tunneb interneti võimalusi – info levib kulutulena. Kõigile hetkel kriiskama kukkujatele, kes hakkavad karjuma, et Gruusia läks Ossetiale kallale, siis küsiks ma nii: Kui ma narrin koera, kes on ketis oma kuudi juures ja ületan tema taluvuse piiri narrides ning ta tõmbab ennast lahti ning tuleb mulle kallale ( sealjuures aga lömastab jooksupealt kassipoja, sest ta ei vaata jalgade ette) ning pureb. Kes süüdi on? Kas mina, kes narrisin koera või siis koer, keda narriti ja kelle taluvuse piir ületati?

Kindlasti läheb sinna kategooriasse ka see “kaaperdatud” vene laev, mis eksles mööda maailma ja lõpuks peatus kuskil Rohesaartel või mingis dzunglis … kus tsivilisatsioon ja meedia ligipääs võtab aja. Siis mitu päeva venemaa teateid, et seal olid nii Lätlased, Leedukad, Eestlased, Ukrainlased, Valgevenelased jne. Just endised liiduvabariikide kodanikud.  Samas, kui muu maailma meedia lennutas teateid hoopsi venelastest ja venelastest, kes olid pardal. Kummaline kas pole?

Kõik see üldise pildina vaadates tekitab vaid ühe pildi – Venemaa plaanib midagi. Plaanib midagi, mis on seaotud endiste liiduvabariikidega ja endiste autonoomsete üksustega. Mis see täpselt on, seda teab vaid nende haige aju, kuid ma olen kindel, et need pole juhused. Need on kõik täpselt planeeritud ja teostatud ettevõtmised, saavutamaks maailmas mingi positsioon, millekski selliseks, mis annab Venemaale uue võimu ja võimaluse.

