.. seda pisikest fakti ei muuda miski minu silmis. Olgu pealegi, et nad panid ajutiselt leivad ühte kappi, kuid Sotsidelt oleks oodanud buldogi moodi hambaid ja seda, et ka tallinnas miski muutub. Seni on nad aga liputanud Savisaare ees saba nagu tõelised vanamuti sülekoerad. Samuti võib öelda, et nad on ennast müünud kolme hõbeseekli eest. Ok, loodetavasti tegin ma selle nüüd selgeks? Ah veel, midagi pole imestada, kui erakonda juhib NÄITLEJA … siis kipuvad asjad selliseks minema..

Foto NAGI's: k e v a d e k u u l u t a j a d

siis kui ollakse 16 aastat vana

Kuid sellest ma ei tahtnud rääkida. See oli eellugu. Gerd Tarnad võttis kätte ja hakkas uurima, kas 16 aastased võiks valima saata. Minu arvates võiks, sest selles vanuses ollakse juba piisavalt mässumeelne ja vastandlik, et mitte enam kuulata seda, mida vanemad räägivad. Samuti ka see, et selline noorte kaasamine annab ühiskonna tundlikuse ja loob vastutuse oma otsuste eest. Mis lõpuks võiks muutuda selleks, et see vanade plaanikomitee esimeeste ajastu saab läbi ja asemele tulevad noored ja vihased tegelased, kelle maailmapilt ei ole vaid üks riik, üks käsk ja üks isiklik tahe.

Seega, mõte noorte valima lubamisest on arukas. Kuid EU valmisistel ma neile veel õigusi ei annaks. Nagu ei ole seda ka hallipassi meestel.

Igatahes edu! Muidugi Sotsidele sooviks natuke rohkem selgroogu, mitte sellist mopsi staatust Savisaare õukonnas…

