Eh, ma olen ikka Postimeest lugenud .. kujundus on minu arust hea selge ja kollane ( kui tädi Saagim pole jälle kisa teinud) on ta kah vaid kohati. Nüüd siis avastasin, et näed mingi pluss sinna tekkinud.  Laupäeval on rohkem mahti, siis kipuvad näpud rohkem lehte lappama, kui muudel päevadel. Muidu piisab õhtusest Reporteri saatest kah kamaluga ja jääb veel isegi üle.  Nii ongi, et kui ma kaks nädalat tagasi kah mingil päeval sinna pluss loole vajutasin, sattusin mingile regamisele ja nii ma selel kinni panin. Siis see mul ka ununes, kuni ma paar päeva hiljem seda kuskilt mujalt lugesin.. mis oli siis tolle artikli põhjal tehtud analüüs. Täna näpp käis jälle sellele … ja jälle sattusin artiklile, mille eest tahaks veebileht minult raha saada… Panin pealkirja otsingusse … ja hoplaa.. veidi teisti aga see oli juba olemas muudes kohtades.. Üks pisike lehekene oli selel juba oma lehele tõmmanud ja pakkus lugemiseks ilma kõliseva helita…

Aga muidugi seni tuleb tõde tunnistada on need artiklid, mille eest raha küsitakse olnud kas arvamuse või mingi arutelu teemad. Kui aus olla, siis need ei põle minu jaoks. Ma võin täiesti vabalt tänase päeva õhtusse saata ilma, et oleksin näiteks Morten Lundi arvamust lugenud eesti programeerijatest. Võin talle vaid lisaks öelda, et iga endast lugu pidav ja vähegi rohkem arvutiga kokku puutunud keskalõpetaja oskab enda tarbeks mõne skripti kirjutada…  Nagu ma oma pubeka pealt ja tema sõprade pealt näha võin, sest kohati leidub ime asju minu arvutis..

Seega, Postimees pani pange. Vähemalt minuga. Mina ei näe pointi, miks peaks arvamusi raha eest lugema. Samuti nagu kasutatakse eestlase edevust ära ja tehakse neile “fotokonkursse”, et nad oma pildid riputaks Postimehe veebi… sest see on puhas kokkuhoitud raha Snapixi pealt 😀