Ylle Rajasaar on tubli! Midagi pole öelda, tema autolood on lahedad ja tundub, et ta viitsib kah nende autodega jännata. Mina olen selles osas laisk, et ma ei viitsi autoga jännata. Ma käin autoga pesus, võtan kütet ja sõidan. Muidugi sõidan ma enamuse ajast.

Aga kui ma vaatan oma lugupeetud sookaaslasi roolis, siis vahel …. Tahaks karjuda APPI!

Siinkohal siis stiilinäited eredamatest hetkedest. Alustades viimasest, mis ajas nii hullusti naerma, et ligi kaks tundi oli naerumasin sees.

Statoli tankla. Kõik tankurid on kinni. Tahtsin mina siis tankima minna, kuid oma parempoolse luugiga oli kaks valikut, üks auto, kus üks mees tankis just oma autot ja teine tankur, kus pisikesse Golf 4 istus sisse üks tibikene, selline blondide juustega ja prillidega nähvits. Istub autosse ja mida ta tegema tankuri ees hakkab, selle asemel, et ära sõita…

Kõigepealt tundus, et ta otsis auto võtit, siis hakkas jooma ja sööma, sest tundus, et ta polnud kuu aega söönud ja nüüd siis sai statoilist omale süüa ja juua, siis ei saanud ta omale kuidagi peale turvavööd, sest see kiilus ( kiilub ju kah, kui kaks korda tõmmata valesti seda ) lõpuks, kui me juba pisarateni naersime ( ta vist nägi seda ja ka seda, et naaberautojuht kah naerab täiega ) sai ta lõpuks liikuma ja suure hooga kippus sealt välja sõitma, kus telliskivi ees. Lõpuks pidi ikka tagurdama 100 meetrit ja siis tagasi ning takkapihta ennast kollase joone äärde parkima.  Arutasime mehega, e t kui sellinne liiklusse lasta, huvitav mitu avariid tuleb, sest ehk sirgel teel sõitmisega saab hakkama aga ….

Suur Toyota Land Cruiser, mille roolis selline 20 nendates blondi peaga tibinas. Kontsad alla nagu tikud. Mini selline seljas, et tekib küsimus – kui tal oleks seal allpool karvad, kas siis paistaks välja. Muidugi parkla, kus pole absoluutselt ruumi. Peaaegu kõik kohad on kinni ja parkimiseks tuleb oodata eelmise auto lahkumist. Muidugi lahkub üks auto parklast aga selleks on Toyota Yaris. Ja siis see tibi oma land cruiseriga hakkab Yarise kohta hõivama. Tunnistan ausalt, et mul olid silmad märjad naerust, kui ma autost väljusin. See 10 minutit parkimistrikki on nii absurdselt naljakas … Päästis selle tibi see, et kõrvalt läks üks Ford minema. Ta sai oma auto 2 auto kohale parkida.

Muidugi kurvemad hetked on need, kui mõni naine roolis paremale pöörates näitab vasakut suunda. Või siis sõidab teel nii, et iga pisemgi kurv on selleks, et kiirust poole võrra alandada .. see rikub lihtsalt närve. Samas need teised, kallite ja heade autodega naisolevused, nendel on jalg nii raske, et nende möödasõidud panevad kahe käega peast kinni hoidma.

Igatahes, paraku on ka mehed samad hullud roolis, kuid naiste puhul jäävad asjad rohkem silma. Siinkohal on vaid üks erinevus. Mehed õpivad kogemusest, kuid naised tihti kordavad vigu 100 korda järjest ja ei õpi.