Nüüd mul on siis lõpuks mikrouun. Täiesti selline nagu ma tahtsin. Vanakooli oma, Sharp ja nuppudega. Kuid selle saamine oli kah trikk. Poleks olnud Rakvere Põhjakeskuse Experdi kaupluse juhatajat Andrat siis poleks mul seda. Ma loodaks edasi ja unistaks… ja koguks ehk raha, et seda Euronicsist osta sinna on kah tekkinud aga hind on 20% kallim.

Sharp
Eelmisel reedel sain ma lõpuks oma rahad kokku. Hea sõbranna Geidy tegi minult veel viimase tellimuse TW ja siis oli see koos. Läksin mina siis rõõmsalt Experti ja mida ma näen. Ainus mis mulle vastu vaatab on Sharp nuppudega digitaalne ja mingi sussmussa firma. Minul muidugi pisarad lahti. Seisan seal mikrouunide vahes ja olen 100% nõutu.

Õnneks tean ma Andrat juba 12 aastat ja meie lapsed käisid isegi ühes klassis mingi aja. Tuleb siis Andra uurima, et miks mul pisarad lahti. Seletan talle siis, et teie poes oli 3 erinevat värvi ja sorti Sharp mikrouune ja nüüd pole mitte ühtegi!

Lohutab Andra siis mind ja ütleb, et vaatame süsteemi, kas veel tuleb ja kui ei, siis otsime ehk kuskil eesti peal on veel neid…

Natuke aega arvutis surfamist ja leiab ta isegi koha, kus kõik värvid ( must, valge ja hõbedane ) on olemas. Küsib minult siis, et mis värvi – kasutasin siis oma mälupilti ja meenutasin värve. Valisin hõbedase – minu jaoks tundus see siis juba igati kena olevat. ( just selline ka pildil )

Nii ma siis sain reedese “musta müügiga” veel hinnasoodustust ja lubaduse, et teisipäevaks on see kohal.  Nii ka oli, Andra helistas mulle teisipäeval, et ma võin järgi tulla. Muidugi ei jõudnud ma sinna teisipäeval ja kolmapäeval tõin ma selle koju. Muidugi sai see ka kohe ära katsetatud. Kui mul vanaga oli ajaks 20 minutit, siis nüüd üle 12 minuti panna ei tohi.

Siit siis veelkord  igatahes suured tänud veelkord Andrale!  Selle eest, et ta viitsis otsida ja sebida. Selle eest, et ta mõistis miks ma seda tahan.
Väga tore on teada, et vahel on selliseid inimesi, kes tulevad vastu ja ei suhtu soovidesse ükskõikselt.

Nüüd on see mikrouuni saaga läbi. Ma arvan, et ka varsti saab aasta .. mine tea, ehk TW-ga alguse saanud saaga saab läbi? Mul pole enam motivatsiooni… Seni pole aga midagi sellist pakutud, mis minule sobiks..