Eestil on viisavabadus USA-ga. Ma arvan, et paljud ootasid seda nagu ikka “american dream” täitumist. Kas see uudis on samuti osa dreamlandist?

Mina pole arvanud hetkekski, et ma tahan veel sinna riiki minna. See on suur ja kõle maa.

Nüüd on see riik veel minu jaoks muutunud nagu “nukulavaks“. Üks aafrika riigi immigrant, sai presidendiks.

1970 ndatel oleks Klu-klux klan selle nukulava tükkideks teinud. Aeg on edasi läinud. Ma ei oska hinnata, kas see on hea või halb, kuid mul on selline tunne, et midagi on valesti.

Mind aga ei kutsu sinna riiki enam midagi. See on nüüd umbes sama ebaturvaline, kui seda on Venemaa.

Riiki juhib “käpiknukk” nagu Medvedjev.

Seega, maailma valitseb varsti kollane rass ja see nö. nali, et kõige ohustatum liik inimesi on valgenahaline keskealine heteromees, sest sellisel inimesel pole mingeid õigusi ja temast sõidavad üle kõik, kes vähegi viitsivad. Siis räägime me perevägivallast ja taolistest asjadest….